سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/3/2
12:23 عصر

خیال سکسی

بدست در دسته درمان خیال سکسی

 درمان و ترک خیال پردازی های سکسی

اگر از کسانی هستید که مدتی طولانی است درگیر افکار جنسی و خیال پردازی های سکسی هستید ، شما هرگز در ابتدای کار نمی توانید ، خود را از این خیال پردازی ها بازدارید، مگر آن که جایگزین مناسبی را برای آن در نظر بگیرید . باید افکار و خیالات جنسی و داستان هایی سکسی را که در ذهن خود می پرورید را با فکر دیگری جایگزین کنید . این جایگزین هر چه هست ، باید آن قدر برایتان جذاب باشد که تمام فکر و ذهن شما را مشغول کند . بدیهی است که تشخیص آن با خودتان است . ممکن است خواندن کتاب یا رمان برای شما جذاب باشد. در این مثال شما رمان مورد نظر را انتخاب کرده (مثلا رمان سارا کورو برای خانم ها)، و هر روز چند دقیقه صبح و شب (بعد و قبل از خواب) و همچنین در طول روز در اوقات بیکاری به مطالعه آن می پردازید. بدین ترتیب ذهن شما به جای سیر در خیالات سکسی ، در شخصیت ها ، اتفاقات و موضوع داستان یا کتابی که آن را مطالعه کرده اید ، درگیر خواهد شد. یک نکته مهم : دقت کنید جایگزینی را که انتخاب می کنید تحریک کننده نباشد و شما را دوباره به وضع سابق برنگرداند. در این باره من تعدادی از کتاب ها و رمان های سالم را برای شما در همین سایت معرفی می کنم.
موضوع دیگری که شما را از خیالات سکسی و حتی خود ارضایی باز می دارد یاد مرگ و قیامت است . به طور کلی یکی از مشکلات اساسی که موجب گناه و رفتارهای نادرستی همچون خودارضایی می شود ، ذهن آلوده و آکنده از خواطر است . یاد مرگ به پاک شدن ذهن و نفی خواطر کمک می کند . با نفی خواطر قلب به تسخیر خود انسان در می آید و ضمیر آلوده پاک می گردد . به توصیه عارفان و اساتید اخلاق ، یاد مرگ برای ریشه کن کردن و اصلاح بسیاری از صفات زشت در انسان به عنوان یک داروی اعجازگر عمل می کند. در روایتی از پیامبر اسلام درباره یاد مرگ آمده است که اگر کسی روزانه بیست بار به یاد مرگ باشد با شهیدان جنگ بدر در یک درجه قرار می گیرد.
چگونه به مرگ فکر کنیم ؟
الف - فکر کنیم که مرگ هر لحظه ممکن است ما را در خود بگیرد. دوستی برایم sms فرستاده بود . در ابتدا با هنرمندی تصویر یک ساعت را درج کرده بود و بعد نوشته بود برای دیدن تو لحظه ها را می شمارم و در پایان نوشته بود : قربانت عزرائیل . حقیقتا همین طور است . اگر بدانیم که هزاران نفر هر لحظه به طور ناگهانی با سکته و ... از دنیا می روند ، طور دیگری عمل خواهیم کرد. تا می خواهید مشغول خود ارضایی شوید به خودتان بگویید اگر خداوند در همین لحظه جان مرا بگیرد ، چه؟ اگر در همین لحظه سقف خانه روی من بریزد ، بمیرم و مردم جسد مرا در حالی که برهنه ام و دستم روی آلتم است ، کشف کنند ، چه آبرویی برایم خواهد ماند ؟ یکی از رفقا در جریان زلزله بم برای بیرون آوردن اجساد رفته بود. ماجراهایی تعریف می کرد که سر آدم سوت می کشید. در جایی عده ای زن و مرد در حال ... آوار بر سرشان فرود آمده بود! مگر آنها ، حتی چند ثانیه قبل از مرگشان می دانستند که به زودی خواهند مرد؟ باور کنید بسیاری از آنها که الان مرده اند فکر می کردند سال ها بعد از این زنده می مانند و نقشه ها برای خود و زندگیشان کشیده بودند. اما حضرت عزرائیل با کسی شوخی ندارد . مرگ هم خبر نمی کند. اگر مرگ ناگهانی امکان دارد ، پس چرا ما باید از این بابت خاطر جمع باشیم ؟! حواسمان را جمع کنیم و به این مساله زیاد فکر کنیم.
ب- به سختی مرگ فکر کنیم . شاید شنیده باشید که مرگ افراد صالح به راحتی بوییدن یک گل است و امثال آن. ولی صالح داریم تا صالح . می دانید در روایات در کیفیت مرگ چه توصیف هایی شده و جان کندن به چه تشبیه شده است ؟ آمده مرگ برخی از افراد مانند این است که میله سرخ شده در آتش را در میان پشمی نمناک قرار دهند و سپس آن را به سختی از میان آن بیرون بکشند. تصورش را بکنید . اصلا همه چیزتان غلاف می شود. با فکر کردن به نحوه مرگ هر چه خیال است از ذهن انسان می پرد ، چه رسد به سکس و این حرف ها. در باره جان کندن برخی دیگر گفته اند مانند این است که شاخه پرخاری را به درون آدمی فرو کنند به طوری که هر خاری به رگی فرو رود . مساله به همین ختم نمی شود . بلکه بعد از فرو رفتن خارها شخص نیرومندی با شدت هر چه بیشتر این شاخه را بیرون بکشد به طوری که رگ و ریشه انسان با خار ها بیرون بیایید.
دوست عزیز در همان لحظه ای که می خواهی به خود ارضایی یا گناهی دیگر در خلوت مشغول شوی اگر احتمال دهی الان ممکن است یکی از ماموران پلیس 110 بیایید داخل و به تو 5 ضربه شلاق بزند، با سرعت هر چه بیشتر فرار را بر قرار ترجیح می دهی . صبر کن هنوز نیامده فقط احتمال دادی. اما فکر کن اگر فرشته مرگ سر برسد چه ؟ عزرائیل که از در و دیوار تو نمی آید تا با سر وصدا باشد یا آژیر که نمی کشد. همان جا در حمام ، اتاق یا ... کنارت نشسته است و با تاسف برایت سر تکان می دهد و تا اراده کند ، جانت رفته.
دوست خوبم ، لازم نیست بگویم . خودت می دانی هر عضوی که روح ندارد ، درد هم ندارد. اگر کسی به شما بگوید سر موی من درد می کند، به او می خندی. چون تنها اجزایی که روح دارند ، درد هم دارند و شما دردش را احساس می کنی. اگر پوست شما زخم شود یا بسوزد بسته به شدت آسیب ، درد کم و زیاد می شود. اگر عضو مهمتری آسیب ببیند مثل قلب ، کلیه یا ... به تناسب درد هم بیشتر و فراگیرتر خواهد شد. حالا فرض کن تمام رگ ها و اعضای بدن تو تحت شکنجه قرار بگیرد! ببین عجب دردی در وجودت خواهد پیچید. حالا از اعضای بدنت بگذر . فکر کن اگر شکنجه مستقیما به خود روح وارد شود ، بدون هیچ واسطه ای. کاری به جسم قلب و کلیه و ... نداشته باش. اگر روح قلب و دست وپا و رگ ها و ...از فرق سر تا آخرین جزء پا شکنجه شود، ببین آن وقت چه می شود. سلمان فارسی کرامتی کرد و مرده ای را زنده کرد. طرف هم آدم خوبی بود. ازش پرسید بگو ببینم ، چجوری مردی؟ گفت: باور کن اگر بدن مرا با قیچی می بریدند ، یا به اعضا و استخوان هایم اره می کشیدند، راحت تر بودم . با این که از اهل خیر و سعادت بودم ، اما یک مرتبه دیدم یک شخص تنومندی با نگاهی تند در میان آسمان و زمین ظاهر شد. تا به چشم و زبان و گوش من اشاره کرد ، کور و لال و کر شدم. بعد این فرشته مرگ به من گفت : مژده باد که تو از نیکوکاران هستی. سپس به من نزدیک شد و شروع کرد به گرفتن روح من. روح مرا از هر عضوی که می گرفت به اندازه کسی که از آسمان بیفتد در رنج بودم . همین طور قبض روح کرد تا رسید به سینه ام. یک مرتبه روح را از پیکرم بیرون کشید. آن قدر سخت بود که اگر برای کوه ها اتفاق می افتاد ، آب می شدند. بعد هم روح مرا از بدنم خارج کرد.
دوست خوبم ، این روایت ها خیال بافی نیست . واقعیتی است روشن که از ائمه و اولیای خدا نقل شده . خوب در جوانب آن ها فکر کن. خودت را بسنج . موضوع به این سادگی ها هم نیست. وقتی کسی که نیکوکار و اهل ایمان و سعادتمند بوده این طور از قبض روح بگوید ، پس دیگر من و تو باید شبانه روز زار بزنیم. توصیه می کنم گاهی برو و کتاب هایی که در این باره نوشته شده را بخوان . می گردم اگر کتاب خوبی در همین موضوع پیدا کردم اینجا معرفی می کنم.
ج- همچنین وقتی که هوس خود ارضایی به سرت می زند می توانی به این فکر کنی که بعد از مرگ بر سر این بدن زیبایت چه بلایی خواهد آمد . کرم ها به جانت می افتند و حتی به اندام جنسی تو هم رحم نخواهند کرد. حالا که تصمیم گرفته ای خود ارضایی را ترک کنی ، إن شاء الله دیگر هرگز تصاویر سکسی را نمی بینی اما اگر به طور اتفاقی دیدی ، به این فکر کن که ممکن است صاحب همین تصویر که معلوم نیست برای چند سال پیش است الان در زیر خاک پوسیده باشد. ممکن است الان در عذاب خداوند باشد. تو چطور می توانی از دیدن صحنه ای که موجب عذاب کسی است لذت ببری . نه تنها لذت نخواهی برد بلکه به حالش گریه خواهی کرد.
د- گاهی به قبرستان برو و از نزدیک ببین کدام یک واقعی تر است ؟ افکار سکسی تو یا این ها که پیکر بی جانشان در زیر این سنگ ها و خاک ها آرمیده است. مطمئن باش برخی از آنها حتی بهتر و بیشتر از آنچه تو تصور کنی به سکس و مسائل آن می اندیشیده اند. اما الان چه ؟ کجا هستند و خیالاتشان چه نفعی برایشان داشته است. از خیال بگذر و به واقعیت بپیوند.
خلاصه دوست خوبم اگر واقعا می خواهی از این مشکل نجات پیدا کنی ، سعی کن خیال پردازی های سکسی خود را از بین ببری و جایگزین خوبی برای آن داشته باشی. به مرگ و حوادث اطراف آن اندیشیدن هم تو را می سازد و کمکت می کند تا بهتر آن را ترک کنی. برایت دعا می کنم و آرزوی توفیق ترک گناه دارم


89/3/2
12:22 عصر

بارداری در دختران مجرد

بدست در دسته بارداری در دختران مجرد

در بریتانیا بارداری در میان دختران مجرد<\/h2>

در بریتانیا بارداری در میان دختران مجرد نوجوان یک معضل اجتماعی اساسی محسوب می‌شود.
برخی از روزهای مدرسه برای بسیاری از دانش‌آموزان تقریبا همه جای دنیا با خمیازه و تاخیر و اخم آغاز می‌شود. روز چهارشنبه 21 سپتامبر هم حتما به نوعی با همین شرایط برای بسیاری از دانش‌آموزان مدرسه سنت آگوستین، که مدرسه‌ای وابسته به کلیسای انگلستان در شمال غرب لندن است، آغاز شد. اما آن‌روز دانش‌آموزان بزرگتر این دبیرستان مختلط، با استقبال متفاوتی از سوی مسئولان مدرسه روبرو شدند. به آنها گفته شد که یک گروه از جوانان آمریکایی آمده اند تا درباره یک معضل بزرگ اجتماعی و جهانی صحبت و برنامه نمایشی اجرا کنند. ‌ دخترها و پسرهای دانش آموز در ابتدا با بی‌تفاوتی و بی‌حوصلگی (که واکنشی قابل انتظار از این گروه سنی در جامعه لندن محسوب می شود) حضور و معرفی این گروه را تحمل کردند. تا این که حرف‌ها تمام شد و نمایش شروع شد و هیجان موسیقی جو خواب آلود سالن اجتماعات مدرسه را تغییر داد و چهره‌ها خندان شد. آنها با حرکات نمایشی، درباره ایدز می‌گفتند و توضیح می‌دادند که همه اعضای این گروه برای امتناع از ابتلا به این بیماری مهلک، راه پرهیز از رابطه جنسی تا زمان ازدواج را انتخاب کرده اند. ‌
بر روی لباس اعضای جوان این گروه واژه ‌WAIT‌ (صبر) نوشته شده بود. بنیاد بین‌المللی مبارزه با ایدز واشنگتن، که ناظر بر برنامه های این گروه است، با این واژه می خواهد به نوجوانان بگوید که در برقراری رابطه جنسی عجله نکنند. ‌
پرهیز از رابطه جنسی (و یا به تعبیری حفظ بکارت تا ازدواج) از سالها پیش در سطح جامعه آمریکایی به عنوان یک ارزش مطرح بوده است. در یک دهه گذشته قریب به 2/5 میلیون جوان آمریکایی در مراسمی به امساک جنسی قسم خورده اند. اما ابعاد تبلیغی این نوع نگرش جنسی تنها به کنترل بیماری ایدز منتهی نمی‌شود. طرفداران پرهیز در رابطه جنسی می‌گویند که این روش برای پیشگیری از بارداری دختران نوجوان و انتقال بیماری های مقاربتی هم تنها راه نجات است. اخیرا میزان بارداری نوجوانان آمریکایی 10( تا 14 سال) به‌طور بی‌سابقه‌ای افت کرده است. مسیحیان متعصب آمریکایی ادعا می‌کنند که ترویج پرهیز از روابط جنسی مسبب این آمار چشمگیر (پایین‌ترین حد از سال )1946 بوده است. اما مراکز تنظیم خانواده آمریکا این نظریه را رد می‌کنند. به گفته آنها 88 درصد از نوجوانانی که به پرهیز از روابط جنسی تا پیش از ازدواج قسم خورده اند، به قول خود پایبند نمی مانند و در واقع آموزش جنسی و استفاده از کاندوم دلیل کمتر شدن بارداری در این گروه سنی بوده است.‌
پیروی از الگوی آمریکایی
در بریتانیا بارداری در میان دختران مجرد نوجوان یک معضل اجتماعی اساسی محسوب می‌شود. دولت این کشور در سال 2000 متعهد شد با اجرای برنامه های آموزشی تا سال 2010 میلادی میزان بارداری در نوجوانی را پنجاه درصد کاهش دهد. اما موفقیت آمریکا در پایین آوردن میزان بارداری در نوجوانان که با قدرت گرفتن عقاید مذهبی مصادف شده، بسیاری را در بریتانیا به این فکر واداشته است که شاید پرهیز جنسی تا زمان تاهل، راه درستی برای رفع این معضل در این کشور هم باشد. این گروه عقیده دارند که آموزش جنسی نه تنها کافی نیست بلکه خود محرک نوجوانان برای داشتن روابط جنسی است. مخالفان پرهیز از رابطه جنسی در مقابل می‌گویند اگر می‌خواهیم نوجوان را از باردار شدن یا بیماری‌های مقاربتی نجات بدهیم باید به او یاد بدهیم که به خاطر همرنگ شدن با همقطارانش تن به رابطه جنسی ندهد و به جای پرهیز و سرکوب امیال جنسی، برای جسم خود ارزش قائل باشد و از آن مراقبت کند. آن‌طور که از مقالات و بحث‌های رسانه‌ای در بریتانیا پیداست موضوع پیروی از الگوی آمریکایی ‌‌-‌‌که در حال حاضر جامعه‌ای مذهبی در غرب قلمداد می‌شود-‌‌ برای رفع معضلات اجتماعی، مانند جرم و جنایت و عواقب ناشی از بی بندوباری جنسی بیش از هر زمان دیگر بر سر زبان هاست. این درحالی است که طبق شواهد جامعه شناسی، بریتانیا در عصر کنونی (لااقل در مقایسه با آمریکا) یک جامعه مذهبی تلقی نمی‌شود. میزان مراجعه کنندگان به کلیسا در این کشور کمتر از دیگر کشورهای غربی است و شهروندان سیاه پوست عمده افرادی هستند که کلیساهای این کشور را در روز دعاگزاری یکشنبه پر می‌کنند.
تردید مشترک خانواده‌های سنتی و مدرن
نگرانی از باز شدن چشم و گوش نوجوانان در مسائل جنسی دغدغه بسیاری از پدر و مادرها، چه در غرب و چه در جوامع سنتی است. هریک از این جوامع هم برای محدود نگاه داشتن آسیب‌های ناشی از آزادی‌های جنسی به عوامل مختلفی متوسل شده‌اند. این دغدغه را شاید خانواده های مهاجر مسلمان در کشورهای غربی بیش از سایر گروه‌ها لمس می‌کنند. بسیاری از آنها همواره می‌ترسند که فرزندان آنها - به ویژه دخترها- آزادی جنسی را پیشه کنند.‌ اما گسترش جهانی بیماری ایدز، که یکی از عمده‌ترین راه‌های ابتلا به آن از راه آمیزش جنسی است، هم جوامع سنتی و هم جوامع غربی را گرفتار خود کرده است و باعث شده که نه تنها دولت‌ها بلکه خانواده‌ها هم وادار شوند که واکنش خود به موضوع روابط جنسی نوجوانان و جوانان را مورد بازنگری قرار بدهند. ‌ خانواده‌های سنتی و نیمه مدرن -که معمولا برای کنترل رفتار نوجوان خود تا حد زیادی به ارزش‌های حاکم متکی هستند و از واکنش جامعه به عنوان پلیس برای محدود کردن آنچه بی بندوباری جنسی تعریف شده، استفاده می‌کنند- رفته‌رفته می‌بینند که عقده‌های جسمانی ناشی از سرکوب غرایز طبیعی جنسی چه خطرات روانی را برای فرزندانشان به دنبال دارد. ‌در غرب هم که به رغم آزادی های جنسی گفتگوی باز میان اولیا و فرزندان در مورد مسائل جنسی هنوز یک عرف نشده است، دولت ها و نهادهای مسئول، خانواده ها را به طور فزاینده ای ترغیب می کنند که خجالت را کنار بگذارند و به طور صریح نکات بهداشتی و مسئولیت یک رابطه جنسی را مطرح کنند. پیامد رفتارهای ناامن جنسی نوجوانان و جوانان یکی از دشوارترین معضلات امروزی است، اما یکی از پیچیده ترین مسائل هم هست.‌ به هر حال در حالی که تحقیقات علمی در جوامع غربی صریحا اعلام نمی‌کند که کدام روش -پرهیز جنسی یا کاندوم - در کاهش بارداری و بیماری های مقاربتی موفق تر بوده است، آنچه ناظران اجتماعی در همه جای دنیا به تاثیر غیرقابل انکار آن اذعان دارند، نقش خانواده است. آنها می گویند اگر نوجوان و جوان بتواند به راحتی در مورد مسائل جنسی با اولیای خود صحبت کند، نه تنها در برقراری رابطه جنسی عجله نخواهد کرد بلکه مسئولانه با آن برخورد خواهد کرد. به این ترتیب میزان بارداری در سنین پایین و بیماری های مقاربتی کمتر شده و عقده های روانی ناشی از کنترل نیازهای طبیعی جنسی در نوجوانی راحت‌تر حل خواهد شد  

 


89/3/2
12:20 عصر

عروس و داماد خودتان را در شب عروسی آماده کنید

بدست در دسته شب عروسی

            مسایل شب عروسی...؟ 

شـب عروسـی بـه نظر بسیاری از افراد موضوعی است که صحبت کردن در مورد آن ممنوع می باشد؛ به ویژه برای ما آسیاییها، اما به هـر حـال مسئـله ای اسـت که بسیاری از زوج هـای تـازه ازدواج کرده، دیر یا زود با آن بـرخـورد کـرده و لذتش را خواهند بـرد. به جـای اینـکه ایـن مـوضوع را پنهان نگه داریم، بهتر است مطلب را باز کرده و در مـورد آن بـحث کنیم. مـانند تعداد بسیار زیادی از عروس و دامادهای دیگر ممکن است شما هم در این فـکر بـاشیـد که چـگونه باید به شب عروسی خود نزدیک شوید؛ در این شرایـط هـزاران پرسش بی پاسخ به ذهن شما خطور می کند: آیا همه ی زوج ها شب عروسی با هم ارتباط جن سی برقرار می کنند؟ کسانیکه برای نخستین بار است که یک چنین تجربه ای را کسب می کنند، چگونه می توانند با هیجان وارده روبرو شده و آنرا به درستی کنترل نمایند؟ و هزاران پرسش دیگر. همچنین ممکن است برخی از افراد تصور کنند که آیا باید حتماً رابطه جن سی همان شب انجام پذیرد؟ آیا پس از اتمام کار طرفین احساس شرمندگی و دست پاچگی خواهند کرد؟ اینها سوال های رایجی هستند که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می شود و اگر شما هم در ذهنتان یک چنین سوالاتی را دارید، مطمئن باشید که تنها نیستید.
چگونگی این امر که شما و نامزدتان چگونه مقدمات شب عروسی را فراهم می آورید :

تا حدود زیادی بستگی به این امر دارد که آیا پیش از ازدواج از نظر جن سی فعال بوده اید یا خیر (ازدواجهای پیشین). به هر حال با توجه به خستگی ها و استرس هایی که شب عروسی بر روی هر دو طرف وارد می شود، این امکان وجود دارد که زن و شوهر در بهترین شرایط جسمانی نباشند و نتواند بهترین رابطه جن سی خود را تجربه کنند؛ شما زمانیکه برای شب عروسی خود برنامه ریزی می کنید باید حتماً این امر در ذهن داشته باشید. از سوی دیگر اگر شما و نامزدتان تا قبل از ازدواج هیچ گونه رابطه جن سی نداشته باشید و یکی یا هر دو طرف باکره باشید، احتمال دارد احساس استرس، اضطراب، و ترس به شما دست دهد. البته همه این احساسات کاملاً قابل درک هستند، اما هیچ دلیلی برای بروز یک چنین احساساتی وجود ندارد. نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم را دنبال کنید و مطمئن باشید که با قدری تفاهم و درک متقابل شب فراموش نشدنی عروسی خواهید داشت، حتی اگر به رابطه جن سی هم ختم نشود.
انتظارات غیر واقعی نداشته باشیدزمانیکه زندگی مشترک خود را شروع می کنید، باید همچنیان توجه داشته باشید که شب عروسی شما نمی تواند رمانتیک ترین لحظه ای باشد که در تمام طول عمر خود تجربه کرده اید. حقیقت اینجاست که شب های عروسی رمانتیک، فقط متعلق به پرده های سینما هستند. واقعیت اینجاست که هم عروس و هم داماد به دلیل فشار کاری و استرس موجود خسته تر از شب های قبل هستند، و این امر آنها را در بهترین شرایط برای معاشقه قرار نمی دهد.
تجربه شخصی شما هر چه که باشد، هیچ گاه نباید استراتژیتان این باشد که انتظار زیادی از شب عروسی داشته باشید. فشار بیخودی روی خودتان وارد نکنید چراکه این امر شما را مضطرب و عصبی می کند و سبب می شود که اجازه ندهد شما آن لذتی را که لازم است از شب عروسی خود ببرید. هیچ گونه باید و نبایدی در مورد اتفاقاتی که ممکن است در آن شب روی دهد، وجود ندارد. فقط آرام و ریلکس باشید، با هم حرف بزنید، صمیمی شوید و انتظارات خود را پایین بیاورید.اگر بتوانید یکدیگر را آرام کنید و با هم صمیمی باشید، یک تجربه جن سی عالی را یا همان شب یا در شب های آتی تجربه خواهید کرد. از سوی دیگر حتی اگر شب اول رابطه جن سی برقرار شد اما لذتی را که در نظر داشتید نبردید، بقیه عمر وقت دارید که تکنیک هایتان را عوض کنید. در حال حاضر فقط باید روی این مطلب تمرکز کنید که از بودن با هم لذت ببرید.
برنامه ریزی کرده و خود را آماده کنید ...
بسیاری از زوج ها هستند که مدت های طولانی می نشینند و در مورد جزئی ترین مسائل عروسی با هم صحبت کرده و تک تک امور را برنامه ریزی می کنند، اما هیچ گونه حرفی در مورد شب عروسی با هم نمی زنند. باید قدری از توجه خود را که با وسواس تمام نثار امور نه چندان باارزش میکنید، صرف آماده شدن برای شب عروسی کنید. هر چقدر بیشتر زمان داشته باشید، کمتر ناشیانه عمل میکنید و لذت بیشتری می برید. بهترین کار این است که زمانی را بگذارید و با هم در مورد این مطلب صحبت کنید، انتظاراتتان را با هم در میان بگذارید و به هم بگویید که از چه چیزی لذت بیشتری خواهید برد. سعی کنید همدیگر را بیشتر بشناسید، به تمایلات یکدیگر احترام بگذارید، و مرز و محدوده را نیز رعایت کنید. حتی می توانید از همسر خود دعوت کنید تا با هم این مقاله را بخوانید تا راه گفتگوهای بیشتر در این زمنیه برای شما باز شود. اگر پیش از اینکه در مرحله انجام قرار بگیرید، در مورد آن مسائل با هم صحبت کنید، هر دو نفر احساس آرامش بیشتری پیدا خواهید کرد.
سعی کنید که پیش از آغاز زندگی مشترک به باشگاه ورزشی بروید، برنامه های تناسب اندام را از سر بگیرید، و اندام خود در یک وضعیت مناسب قرار دهید. اگر زیبا به نظر برسید، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبی به شما خواهد داد، خودتان هم احساس بهتری پیدا خواهید کرد. همچنین باید توجه داشته باشید که شب های دیگر با هر لباسی که می خوابید شب عروسی نباید این کار را بکنید و نه باید با شلوار جین بخوابید نه پیجامه. یک دست لباس خواب مخصوص برای این شب تهیه کنید، به طوری که به شما بیاید، و چهره تان از هر زمان دیگر زیباتر کند. البته ما نمی گوییم چیزی بپوشید که در آن راحت نباشید بلکه باید چیزی را انتخاب کنید که در آن راحت بوده و در عین حال به شما بیاید و جذابتان کند. پیش از اینکه خرج و مخارج عروسی سر به فلک بزند، بنشینید و این مورد را هم در لیست خرید های خود بگنجانید که از همه چیز مهمتر هستند. از جمله وسایلی که باید در چمدان خود بگنجانید به شرح زیر می باشند:
1- لباس زیر زیبا و جذاب
2- آهنگ های عاشقانه که به شما آرامش می دهند
3- تهیه آب نبات های طعم دار و شمع های خوشبو که فضا را عاشقانه تر کنند
4- وان آب گرم. (هتل ها از ارائه این خدمات به شما خیلی خوشحال خواهند شد)
5- عطرهای خوشبو و کرم های ماساژ
6- قرص های کنترل بارداردی (مگر اینکه بخواهید از همان شب اول خانواده خود را گسترش دهید)
ریلکس باشید و فشار را از خود دور کنید در ابتدا باید فشار را از روی خود دور کنید. هر دوی شما روز سختی را پشت سر گذاشته اید و باید از این به بعد عادت کنید که شب ها هم در کنار هستید و میخواهید از این پس در کنار یکدیگر زندگی کنید.
لباس های عروسی را از تن خود در بیاورید و لباسی بپوشید که در آن راحت هستید. می توانید پلاکارت لطفاً مزاحم نشوید را نیز بر روی درب اتاق خود نصب کنید تا کسی مزاحمتان نشود. درب اتاق را قفل کنید و بنشینید در کمال آرامش در مورد روزی که گذشت با هم صحبت کنید. نکات جالبی که اتفاق افتاده را با هم در میان بگذارید و بگویید که چه چیزی بیش از پیش در ذهنتان باقی خواهد ماند. همچنین می توانید یک هدیه کوچک شب عروسی تهیه کنید و به یکدیگر بدهید. اگر هم قرار است که صبح به پرواز برسید به یکی از بستگانتان بسپارید تا صبح شما را بیدار کند. زمانی که فشار و استرس روزانه از شما دور شد، می توانید صحنه را قدری صمیمانه تر و نزدیک تر کنید. می توانید از جکوزی یا وان استفاده کنید. این کار آرامش بیشتری به هردوی شما می دهد. بعد هم یکدیگر را ماساژ دهید تا هم آرامش بیشتری پیدا کنید و هم ارتباط بهتری با هم برقرا کنید و هم تحریک شوید. حرف و حرف و حرف بزنید
با هم حرف بزنید. موسیقی، لباس زیر جذاب، و شمع می توانند خیلی کمک کنند، اما هیچ چیز نمی تواند به اندازه صحبت کردن شما دو نفر را تحریک کند. حتی بوسیدن هم پس از حرف زدن به وقوع می پیوندد. افرادی که فوراً وارد تخت خواب می شوند و اینگونه به گرمای لحظه پاسخ می دهند کمتر به آن صمیمیتی می رسند که پس از حرف زدن و مطلع کردن یکدیگر از تمایلاتشان پدید می آید.
زمانیکه نوبت به صحبت کردن در مورد صمیمیت جن سی می رسد، ناشی گری یکی از بزرگترین شکاف هایی است که زوجین را از یکدیگر جدا می کند؛ اگر شما دو نفر تا کنون ننشسته اید و حرف بزنید الآن موقع انجام این کار است. هیچ کس نمی تواند به شما یاد بدهد که چگونه باید با هم رابطه جن سی برقرار کنید و یا چگونه با هم صمیمی تر شوید چرا که این امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردی متفاوت است. یک گفتگوی کوتاه در این مورد می تواند خیلی از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد.
در مورد تمایلات و خواست های خود با یکدیگر صحبت کنید. این امر که شما در مورد رساندن یکدیگر به اوج لذت احساس مسئولیت می کنید، می تواند باز هم شما دو نفر را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند، و اگر بتوانید در مورد "چگونه" و "کدام قسمت" هم با هم حرف بزنید، این امر می تواند لذت جن سی شما دو نفر را بیشتر کند. بسیاری از آقایونی که تجربه بیشتری نسبت به همسرانشان دارند اظهار می دارند که خانم به این دلیل که خیلی خجالتی و مضطرب، است شب زفاف را خراب می کند. چون شما همسر او هستید، پس این وظیفه شماست که او را درک کرده و با ملاحظه و محتاطانه رفتار کنید. اینگونه به قضیه نگاه کنید: این آسان ترین کار در دنیا نیست که لباس هایتان را در بیاورید و با مردی که خوب شاید کمی غریبه باشد یک رابطه جن سی آتشین داشته باشید. او فقط در حال شناختن بهتر شماست. ادراک های ابتدایی او را به منزله نوعی عدم پذیرش نگذارید. مربوط به شما نیست، مربوط به اوست و شما باید کاملاً این مطلب را درک کنید و با او در مورد این مطلب حرف بزنید و کاری کنید که او احساس راحتی و آرامش پیدا کند.
این امر در مورد خانم ها هم صدق می کند. اگر می خواهید همسرتان کاری انجام دهد و یا از انجام کاری دست بردارد به او بگویید. انتظار نداشته باشید که او از روی حالت صورتتان بفهمد که چه چیزی در ذهن دارید. اگر شما یاد نگیرید که در تخت خواب به جای خودتان صحبت کنید، همسرتان تصور می کند که همه چیز خوب و روبه راه است. شاید اینطور نباشد! به همین دلیل باید او را بدون اینکه توهینی متوجهش باشد، آموزش دهید. صمیمیت و رابطه جن سی در سایه ی رضایت و لذت معنا پیدا می کنند. هر چقدر بیشتر با هم صحبت کنید، رویهم رفته لذت بیشتری هم خواهید برد. همه چیز به رابطه جن سی ختم نمی شود بسیاری از زوج ها اظهار می دارند که شب اول با هم رابطه جن سی نداشته اند. خوب به هر حال این مورد اصلاً بد نیست. خودتان را در نظر بگیرید که ماهها برای این روز برنامه ریزی کرده اید و ترتیب کارهای مختلف را داده اید، و خودتان را برای بزرگترین روز زندگیتان آماده کرده اید. سنت های بیشمار، صورتحساب های بیشماری را برای پرداخت کردن به شما تحمیل می کنند. به هر حال بسیری از افراد احساس خستگی شدیدی می کنند و فقط می خواهند آرام بوده و در کنار هم باشند. می توانید از سایر انواع نزدیکی ها، مانند:حرف زدن، لمس . کردن، در آغوش گرفتن، بوسیدن، ماساژ دادن و در آغوش گرفتن استفاده کرده و لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که لذات جن سی را می توان از راههای دیگر نیز نشان داد. به خصوص برای خانم ها، معاشقه فقط به رابطه جن سی ختم نمی شود. اگر احساس می کنید که آمادگی انجام رابطه جن سی را ندارید، در آغوش گرفتن، بوسیدن و نوازش کردن هم می توانند جایگزین های مناسبی برای آن باشند. بنابراین چه در شب عروسی با هم رابطه جن سی برقرار کردید چه کار به این مرحله ختم نشد، فقط باید مطمئن شوید که همدیگر را محکم در آغوش گرفته و احساساتتان را به یکدیگر انتقال می دهید. چند کار کوچک است که می توانید انجام دهید؛
به چشم های هم نگاه کنید و بگویید: "دوستت دارم" بهترین زمان برای اعتراف به این موضوع که شریکتان را دوست می دارید، زمانی است که در صمیمیت کامل به سر میبرید و یا در حین برقراری رابطه جن سی هستید. اگر در این لحظه بتوانید با هم ارتباط برقرار کنید، هر زمان دیگری هم می توانید! ارتباط چشمی صمیمت را تشدید می کند چراکه حاوی این پیام است که شما دو نفر برای هم اهمیت قائل هستید. هیچ گزینه صحیح و یا غلطی وجود ندارد رابطخ جن سی چیزی نیست که در شما استرس ایجاد کند. شاید کتاب های بیشماری در این زمنیه نوشته شده باشند که چگونه می توانید این کار را انجام دهید، اما همه چیز به میزان صمیمیت دو طرف بستگی دارد. نگران نباشید که آنرا حتماً به شیوه صحیح انجام دهید، برای شروع فقط اجازه دهید که همه چیز خیلی طبیعی آغاز گردد و حتم داشته باشید که از صمیمت ایجاد شده لذت خواهید برد. اگر بیشتر پیش رفتید که چه بهتر! اصلاً نگران نباشید که چرا همه چیز آنطور که باید پیش نرفت. شما برای تمرین کردن هزاران شب دیگر را نیز در اختیار دارید. شاید اکثر زوج ها شب اول ناشیانه نسبت به هم برخورد کنند چراکه گامی به سوی برداشتن کلیه مرزهاست. به خودتان وقت بیشتری بدهید تا باز هم یکدیگر را بهتر درک کنید و متوجه شوید که دفعه آینده چگونه می توایند آنرا بهتر انجام دهید.


89/3/2
12:16 عصر

انزال زود رس به چه معناست ؟

بدست در دسته = نمونه => انزال زود رس، خود ارضایی

از نظر علم روانشناسی : انزالی که بر خلاف میل شخص و بدون کنترل او انجام میگرد را انزال زود رس گویند که بر طبق آن فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی میتواند یک طرفه یا دو طرفه باشد ، به طوریکه حتی اگر شریک جنسی فرد از زمان انزال ناراضی باشد ، انزال را زود رس گویند . ( مثلا اگر مرد در ? دقیقه ارضاء میشود و زن در ?? دقیقه ، انزال را زود رس گویند اما اگر مرد در ?? دقیقه ارضاء شود و زن در ?? دقیقه ، مورد را مربوط به انزال زود رس نمیدانند )

از نظر علم پزشکی : انزال کمتر از دو دقیقه که بدون کنترل شخص انجام گیرد را انزال زود رس گویند .

دلایل ایجاد انزال زود رس در مردان : ? – عوامل روانی بازدارنده ( عواملی مانند اضطراب در حین سکس ، احساس گناه یا افسرده گی میتوانند موجب انزال زود رس شوند ) ? -  فاصله زیاد بین روابط جنسی ( وقتی که احساسات جنسی بین زوجین متراکم میشود ،  معمولا کنترل یک باره آنها سخت میشود و منجر به انزال زود رس میشود ! ) ? – تجربه جنسی کم ( بیشتر افراد در اوایل زندگی زناشویی دچار این مشکل میشوند و به مرور زمان با تجربه بیشتر مشکلشان رفع میگردد ) ? -  عوامل پزشکی بازدارنده ( عواملی نظیر آسیب جسمی ، تداخلات دارویی در هنگام درمان بعضی بیماری ها و مشکلات هورمونی از جمله عوامل پزشکی هستند که منجر به انزال زود رس میشود )

روش های درمان انزال زود رس : ? – درمان های موضعی : استفاده از کرم های بیحس کننده مانند ژل لیدوکابین ?% و اسپری های بیحس کننده میتواند در بهبود انزال زود رس موثر باشد . ( ژل ?% لیدوکابین + کرم پریلو کابین ?.?% + کشیدن کاندوم بر روی آلت تناسلی باعث افزایش زمان انزال میشود و استفاده از اسپری های بیحس کننده به دلیل ایجاد حالت تکرر بعد از مصرف زیاد توصیه نمیشود ) ?- درمان های دارویی : دارو های مهار کننده بازجذب سرتونین و ضد افسرده گی در درمان انزال زود رس موثر اند ، بر فرض مثال میتوان به داروهای خانواده اس اس آر آی ، اشاره کرد که شامل داپوکستین ، فلوکستین ، پاروکستین و سرتالین میباشند و همچنین گه گاه داروی ویاگرا را توصیه میکنند . ( درمان های دارویی را در مراحل حاد بیماری که بیماری از فاز پزشکی وارد فاز روانی شدید شده و موجبات مشکلات عدیده در روابط فرد شده است ، تجویز میشوند و استفاده بدون نظر پزشک از این داروها به دلایل ماهیت های اعتیاد آور و شرطی کننده و گه گاه تکرر جنسی و همچنین آمار بالای خودکشی در اثر استفاده از داروهای ضد افسرده گی ، توصیه نمیشود ، لذا در صورت تمایل به استفاده از این روش حتما قبلا با یک متخصص سایکوتراپ یا روانکاو مشورت کنید ) ? – درمان های رفتاری : این نوع درمان ها از موثر ترین و سالم و بدون عارضه ترین نوع درمانها میباشند و بر طبق آنها فرد به جای استفاده از دارو یا مواد مصنوعی با استفاده از روش های  آموزشی رفتاری ، سعی میکند که رفتار و احساسات جنسی خود را کنترل کند ( در بیشتر مواقع این روشها اولین پیشنهاد برای درمان میباشند ) ، این روشها به هفت بخش تقسیم میشوند که شامل : تکنیک ماستر و جانسون : این روش شامل یادگیری ، تشخیص و کنترل احساسات و رفتارهایی است که منجر میشود فرد به اوج نقطه لذت جنسی برسد و انزال صورت گیرد ، این روش نیاز به اراده و تمرین زیاد دارد ، اما از جمله موثرترین روشهای درمانی است که تاکنون برای درمان انزال زود رس شناخته شده است ، بر طبق آن  فرد در ابتدا توسط خود یا شریک جنسی اش ، تحریک میشود و هر بار که به نزدیکی نقطه اوج لذت جنسی میرسند ، عمل تحریک را متوقف و بعد از چند لحظه که احساسات فروکش کرد ، دوباره اقدام مینمایند ، بعد از چند روز تمرین اولیه ، سکس به روشی که مرد در زیر و زن در بالا قرار میگیرد عمل تکرار میشود به این صورت که  مرد در زمان نزدیک شدن به اوج نقطه جنسی با آگاه کردن زن که در اینجا کنترل عملیات جنسی را در دست گرفته ، او را باخبر میسازد تا رابطه را کنترل کند ، بر طبق این روش که از جمله بهترین روشهای درمانی است ، فرد بعد از چندین هفته تمرین و ممارست ، به مرحله ای میرسد که کنترل رابطه جنسی برایش شرطی میشود و میتواند با کنترل احساسات سکسی خود ، هم زمان رابطه جنسی اش را زیاد کند و هم شریک جنسی اش را ارضاء کند . ( کلیه اصول این روش بر پایه تحریک و توقف قبل از نقطه اوج لذت جنسی  میباشد ، لذا از جمله بهترین روشها برای افزایش مهارت جنسی محسوب میشود ) تکنیک فشار : بر طبق این روش با فشار دادن انتها یا سر آلت تناسلی قبل از انزال ، از انزال جلوگیری میشود که دلیل جلوگیری کردن آن این است که با فشار آوردن به این نقاط فشار خون در این نقاط کم میشود و درنتیجه نعوظ یا ارکیسون کم میشود و انزال دیر انجام می پزیرد . خود ارضائی قبل از انجام سکس ( این روش به دلیل منحرف کردن سکس توسط استمناء های غیر طبیعی خیلی توصیه نمیشود ) پوزسیون خوب هنگام مقاربت : روش های معمول ( مرد در بالا ) کمک خیلی زیادی به درمان انزال زود رس نمیکند ، برای درمان میبایست از روشهای جنسی که در آن مرد به پشت خوابیده و زن در رو عملیات جنسی را با فعالیت زیاد کنترل میکند از جمله بهترین روشها برای درمان میباشند . تعدد مقاربت : زیاد کردن تعداد سکس در طول هفته و روز میتواند به در مان زود انزالی کند به طوریکه اگر هفته ای دو بار سکس دارید و آن را تبدیل به هفته ای ? الی ? بار برسانید ، بعد از چند هفته مشکل زود انزالیتان تا حدودی رفع میشود . اورال سکس : سکس زبانی یا به اصطلاح عامه ساک زدن قبل از مقاربت میتواند کمک زیادی به آرام شدن آلت مردانه در هنگام سکس شود و به درمان زود انزالی کمک کند . استفاده از کاندوم : استفاده از کاندوم و بخصوص از نوع بیحس کننده آن که در بازار به فروانی موجود است ، میتوان به دلیل کمتر کردن میزان تماس آلت جنسی مردانه ، باعث رفع زود انزالی شود . ? -  درمان های روانی – عاطفی : یکی از بهترین ها و موثرترین روشها برای رفع انزال زود رس و افزایش لذت در روابط زناشویی ، جایگزینی عشق بازی در رابطه جنسی است ، بدیهی است که در زمانیکه عشق بازی در رابطه جنسی برقرار باشد و دو طرف در حال عشق بازی بایکدیگر اند ، دیگر زود انزالی معنی خود را از دست میدهد ! کارهایی مثل نوازش ، تحریک کلامی و بدنی زن قبل از دخول و کارهایی مانند توجه و دادن احساس قدرت به مرد در رابطه که دربخش های قبلی نوشتم ، میتوانند به این مهم کمک کنند . ( به طور خلاصه اگر زن و مرد در هنگام سکس مشغول عشق بازی باشند به دلیل اینکه رضایت جنسی هر دو طرف ایجاد میشود ، زود انزالی به طور کلی برطرف میشود ) ? – درمان های سنتی و گیاهی : دمکرده گل شقایق و دارچین و همچنین سیاه دانه و بخته سنجد در روغن زیتون باعث دیر انزالی یا به اصطلاح سفتی کمر میشود ، همچنین مالیدن حنا هم در بعضی از متون قدیمی آمده شده  ( صحت علمی روشهای فوق تایید نشده و بیشتر تجربی اند ! تا علمی ! )

جمع بندی و نتیجه گیری :

زود انزالی در اصل مشکل یا بیماری محسوب نمیشود و میتوان گفت که این وسواس فکری افراد و اضطراب آنها از داشتن یک رابطه با کیفیت است که منجر بروز این امر میشود ، لذا کاهش اضطراب و حفظ آرامش در کنار کنترل بدن و احساسات با تمرین بیشتر بهترین راه کار برای پیشگیری و درمان این مشکل اند و از همه بهتر و مهمتر اضافه کردن عشق بازی به رابطه جنسی است که اگر با حرکاتی چون نوازش + تحریک سینه ، لاله گوش و کلیتوریس ( چوچوله ) + استفاده از کلمات عاشقانه در هنگام سکس ، همراه شوند دیگر معنایی به عنوان زود انزالی و عدم رضایت جنسی بین زوجین معنی پیدا نمیکند . در پایان جا دارد به چند حدیث که در مورد زود انزالی روایت شده اند اشاره و درنهایت اطاله کلام کنم : حضرت محمد ( ص ) میفرمایند : « چون کسی خواهد که با زن خود جماع کند به روش مرغان به نزد او نرود ، بلکه اول با او دستبازی و خوش طبعی کند و بعد از آن جماع کند » تفسیر حدیث : حضرت (ص ) فرموده اند که همان اول کار فوری نروید سراغ دخول ، بلکه با نوازش کردن و تحریک لمسی و زبانی همسرتان را برای دخول آماده کنید و بعد به انجام مقاربت بپردازید . ( اگر فقط همین حدیث را اجرا کنید و سر لوحه زندگی سکسی تان بکنید به عالم و آدم قسم که دیگر مشکلی به نام عدم رضایت جنسی ، تکراری شدن برای همدیگر و زود انزالی دچار نمی شوید ! حال بروید و بگویید که اسلام دینی است خرافی و با مقتضیات زمان هماهنگ نیست ! )


89/3/2
12:10 عصر

چگونه پیشنهاد ازدواج بدهیم

بدست در دسته = نمونه =>پیشنهاد ازدواج

چگونه پیشنهاد ازدواج دهیم؟<\/h2>

پیشنهاد ازدواج دادن بی شک یکی از مهمترین و بزرگترین گامهایی میباشد که تا به حال برداشته اید. شما خواهان آن هـستـید که در آن لحظه همه چیز عالی و بـه بـهتـریـن نحو پیش رود و از آن مهمتر که میخواهید پاسخ وی مثبت بـاشـد! ایـن نکـات را هــنگام دادن پیشنهاد ازدواج مد نظر قرار دهید تا شانس موفقیت شما افزایش یابد:
- مطمئن گردید که فرد مناسبی را برگزیده اید: واضح است نه! امــا حـقـیقت امر آن است که ازدواج چیزی نیست که بخواهید بـخاطـر انــگیــزه هــای آنــی وارد آن گردید. ممکن است شما دیوانه وار همدیگر را دوست داشته باشید اما اگر هــمسرتان خواهان فرزند باشد اما شما نه، ازدواج شما قطعا زیاد دوام نخواهد آورد و یا آنکه ارزشهای شما با ارزشهای همسرتان متفاوت باشد. اگر در مورد  فردی که میخواهید با وی ازدواج کنید تردید دارید، بهتر است بیشتر درباره آن بیاندیشید. 2- مطمئن شوید هر دوی شما آمادگی دارید: پیـش از آنـکه پیـشنهاد ازدواج دهید درباره آن که در زندگی بدنبال چه اهدافی میباشید، حتــی اهداف 50 سال آینده خود با یکدیگر صحبت کنید. هر چه بیشتر بــا یـکدیگر در مــورد آن چـه بــرای شـما حائز اهمیت میباشد گفتگو کنید بیشتر متوجه آن میگردید که آیا با یکدیگر تفاهم و سازگــاری داریـد یــا خیر. همچنین باید از لحاظ مالی آمادگی داشته باشید. اگر شما قادر نیستــیـد کــه مخارج خود را تامین کنید، بهتر است نامزدی خود را به تعویق بیاندازید. 3- از پدر و مادر وی اجازه بگیریـد: شـما ابـتـدا باید بدانید که آیا اگر پـیش از ازدواج با پدر و مادر وی مشورت کرده و اجازه بخواهید، آنها را خوشنود میسازد یا خیر. ایـن نـکته شـایـد عـجیـب بـــنظر آید اما شما که نمی خـواهید پـدر زن و مادر همسر آیـنـده خود را برنجانید؟ این عمل برای آنکه دلشان را بدست بیاورید بسیار موثر خواهد بود. 4- بطریقی پیشنهاد بدهید که خوشایند وی باشد: به پیـشنهاد ازدواج هـمچون یک هدیه به بانوی زندگی خود بنگرید. آن را بـطریقـی طـرح ریزی کنید که باب میل و سلیقه وی بوده و مطابق با شخصیتش باشد. آیا وی رومـانتـیـک اسـت و یـا اهـل تـفریح و شوخ طبعی؟ آیا میل دارد بطور محرمانه از وی خواستـگـاری کنـیـد و یا روی دیــوار درخـواست خود را بنوسید؟ 5- در باره هدیه دادن به وی تصمیم بگیرید: بـرای دختـرهـا و زنـان هیچ چیز مبهوت کننده تر از یک هدیه غیر منتظره و غافلگیر کننده حلقه برلیان نمی بـاشد. امـا اگـر تـوان مالی شما اجازه این کار را به شما نمیدهد، برای یک حلقه مناسب بودجه شما کفایت میکند. اما حتما پیش از آنکه حلقه را خریداری کنید از نوع سلیـقه وی اطلاع یابـید. ایـن کار را میتوانید با سوال کردن از دوستان و یا خانواده وی و یـا مشـاهـده نوع جواهرآلاتی که وی استفاده می کند انجام دهید. اما بسیاری از دختران تـمایـل دارند هنگام انتخاب حلقه خودشان حضور داشته باشند. بهرحال باید به خواسته های وی احترام بگذارید. 6- مطمئن گردید پاسخ وی مثبت میباشد: هنگامیکه پیشنهاد ازدواج میدهید، بـاید مطمئن باشید که پاسخ وی "بله" خواهد بود. شما میباست از قبـل در مــورد ازدواج بـه انــدازه کافی صحبت کرده و کــامـــلا از آن چه طرف مقابل از یک شریک زندگی بلند مدت انتظار دارد، آگاهی یافته باشید. درست است که میخواهید پیشنهاد ازدواج شــما برای او سورپریز باشد اما نباید بی مقدمه دست به این کار بزنید. 7- افراد زیادی را از قصد و تصمیم خود آگاه نسازید: شـما مـمکن اسـت وسوسه شوید که قصد خود را با دوستان و خانواده خود در میان بگذارید. امـا عـاقلانه تر آن است که این خبر را تنها با یکی دو تا ازدوستان و یا نزدیکان صمیـمــی خود در میان گذاشته و به آنها اطمینان داشته باشید که رازدار و محرم اسرار شما میباشند. 8- پیشنهاد خود را از حفظ نکنید: صرفنـظر از آنـکه کـجـا و چــگـونــه پــیشنهاد ازدواج می دهــید، باید آن با نهایت صداقت و ابراز عشق حقیقی شما نسبـت بـه وی هـمــراه باشد. از قبل در مورد حرفهایی که میخواهید به او بـزنــید یادداشت بردارید اما دقیقا آنها را از بر نکنید. در آن لحظه به وی بگویید که چرا وی یـک فرد استـثـنایی بـوده و چـرا شما خواهان آن میباشید که باقی عمر خود را با وی سپری کنید. بـایـد جملات شما از دلتان برآید او میخواهد با یک مرد ازدواج کند و نه یک ربات! 9- مکان و زمان مناسب را بیابید: مکانی کـه پیـشـنهاد ازدواج مـی دهـید می تواند: رسـتوران، پارک، سینما و یا لب دریا باشد.اما بهتر است مکانی انتخاب گردد کــه بــرای هر دوی شما خاطره انگیز بوده و شما را به یاد خاطرات گذشته بیندازد. فـاکتور زمان نیز بسیار مهم می بـاشــد اگر وی شرایط سختی را سپری می کند، اگر خسته و یا گرفتار دغدغه های شخصی و شغلی خود میباشد و یا آنکه از دست کسی عصبـانـی اسـت، زمان مناسبی برای این کار نمیباشد. 10- او را دستپاچه نکنید: شما ممکن است بخواهیـد پیـشنـهاد خود را برای جهانیان فریاد بزنید و یا حداقل برای همسایگان مجاور خود! امـا مـراقب باشیـد اشـتـیاق بـی حد شما کار دستتان ندهد. اگر وی شخص درونگرا بوده و از آن که مـرکز تـوجـه دیـگـران واقع گردید بیزار میباشد، بهتر است این کار را بطور خصوصی با وی در میان بگذارید. 11- انتظار همه نوع پیشامدی را داشته باشید: صـرفنـظر از هـمـه نقشه ها و طرح ریزی ها، امکان دارد امور دقیقا آن طوری که شما و یا وی تصور میکردید پیـش نرود. خود را برای واکنشهای احتمالی آماده کنید.او مـمکن است دستپـاچـه شـده و یا هیجان زده گـردد و یـا آن که کاملا آرام و بی تفاوت باقی بماند. وی ممکن است بگوید: "بله-خیـر" و یــا "شاید". شمـا مـمکن است تصور کنید وی را کاملا می شناسید امـا از پـیـش داوری و آنکه پاسخ وی چگونه خواهد بود پرهیز کنید چون ممکن است مایوس گردید. 12- اگر پاسخ وی منفی بود مایوس نشوید: هـمـواره احـتـمال آن کـه وی "نه"بگوید وجود دارد. اما دلسرد نشوید با او صحبت کنید و علت عــدم آمـادگـی وی را جـویا گردید. وی ممکن است تـنـها بـه زمـان بـیشتـری نـیـاز داشتـه بـاشـد و یا آن کـه اصلا وی دختر مناسبی برای شما نباشد. اگر این طور باشد بهتر است همین حالا پی بـه آن بـبـرید تا آنکه پس از ازدواج. 13- خیلی زود و یا خیلی دیر پیشنهاد ندهید: زمـان معـیـنـی برای پیشنـهاد ازدواج وجود ندارد اما بهتر است پس از تنها گذشت 2 هفته از آشنایی خـود بـا وی پـیشـنــهاد ازدواج ندهید! زمان پیشنـهاد ازدواج هنـگامی اسـت کـه شـمـا بـــرای مــدتــی کافی به یکدیگر متعهد شده باشید. همچنین زیاد وقت را تلف نکنید شجاع باشید و حـرف دلتان را بزنید. اگر هم خیلی هم کمرو می باشید، می تـوانـید پیــشنهاد خود را در قالب نامه برای دختر مورد علاقه خود ارسال کنید.


89/3/2
12:8 عصر

ازدواج موقت راهی برای ازبین بردن شهوات جنسی

بدست در دسته = نمونه => ازدواج موقت راهی برای از بین بردن شهوات جنسی

زنی که درعقد کسی نیست ویا بعد از جدایی از ازدواج دائمی سه بار پاکی را دیده و یا دختر مطابق فتوای مذکور :
بعد از اینکه مدت مثلاً دو ساعت ............
مبلغ مثلاً ده هزار تومان را تعیین کردند ابتدا زن به مرد می گوید: خودم را به ازدواج با تو در آوردم در مدت معلوم با مهریه معلوم و مرد در جواب می گوید قبول کردم. البته زن می تواند هر نوع شرط معقولی را مانند عدم نزدیکی لحاظ کند.
واقعیت اینست که در زمان کنونی ما غالباً فقهایی که فتوا به آزادی عمل دختران باکره داده اند پس از مدتی بنا به دلایلی (که به نظر نگارنده مهمترین آنها فشار اجتماعی ناشی از عدم مطالعه کافی مردم در زمینه فقه شیعه است ) از نظر خود برگشته اند. همانطور که گفتم از جمله این فقها آیت الله نوری همدانی بود که با تماسی که با دفتر ایشان داشتم حدود 3 سال قبل از فتوای خود برگشته اند.در این وبلاگ در صدد هستیم که این آگاهی را در اختیار عموم مردم قرار دهیم شاید بهتر پذیرای این فتاوای فقهی گردند و جامعه ای داشته باشیم سرشار از نشاط و تلاش و تکاپو. چرا که عدم پذیرش یک حکم و حساسیت نسبت به آن موجب صدور حکم ثانویه می شود. یعنی برخی فقها با آن که معتقدند آزادی دختر در ازدواج موقت از احکام اولیه اسلامی است ولی به لحاظ شرایط خاص اجتماعی و فرهنگی جامعه و عدم آشنایی مردم با فرهنگ صحیح اسلامی یا به دلایل دیگر در یک حکم ثانوی فتوا به عدم جواز آن می دهند چه بسا اگر این فقهای عظام در اروپا یا آمریکا یا هر جای دیگر غیر از ایران بودند وآزادی ج ن س ی در آن سرزمینها را می دیدند فتوا به جواز ازدواج موقت دختران باکره بدون اذن پدر می دادند. نمونه این فقهای بزرگوار آیت الله مکارم شیرازی هستندکه خوشبختانه درس خارج فقه ایشان در اینترنت نیز موجود است که در این کتاب نظرات ایشان را مورد بررسی قرار داده ایم. قطعاً بالا بردن سطح علمی مردم موجب فرهنگ سازی و آمادگی مردم برای پذیرش این فتاوا خواهد گردید. و این امر موجب رضایت فقها نیز خواهد بود . از طرفی هیچ کس نمی تواند مدعی شود که بالا بردن سطح دانش مردم جرم است.
یکی از مهمترین مباحثی که در این وبلاگ به آن پرداخته ایم مبحث س. ک س می باشد. با کمال تأسف س. ک س در کشور ما بیشترین کلمه ای است که در بین نسل جوان طرفدار دارد. از آمارجستجوهای اینترنتی و موضوعات چت ها این مسئله به وضوح نمایان است.
دنیای عجیبی است در یک طرف دنیا و شاید در همین بغل گوش ما افراط در مباحث ج ن س ی دیده می شود به گونه ای که پارکها و جزایر لختی درست کرده اند که وارد شوندگان به این اماکن اعم از زن و مرد باید کاملاً عریان باشند. و مباحث ج ن س ی بدون هیچ گونه محدودیتی آشکارا مطرح و آموزش داده می شود . از طرفی در کشور ما تفریط فاحش در مسائل ج ن س ی دیده می شود . یک مرد یا زن حیا میکند که پیشنهاد ازدواج موقت به ج ن س  مخالف بدهد چرا که در این صورت احتمال بر باد رفتن آبرویش وجود دارد و حتی در عرف جامعه چه بسا یک جرم محسوب شود.
نگاهی به وضعیت اسفبار محیط جامعه و دانشگاههای ما مبین این است که هم اکنون جوانان ما در یک وضعیت بحرانی به سر می برند. بهانه قانع کننده ای هم بین مردم شایع کرده اند که وضعیت جوانی به لحاظ شکل گیری شخصیت یک وضعیت بحرانی است و این وضعیت امری عادی تلقی می شود. تا چه حد این حرف قابل قبول است؟ اینها نتایج تحقیقات دنیای غرب است . آنها نوجوانانی را بررسی می کنند که سرتا پا در لجن گناه فرو رفته اند. چه بسا این وضعیت بحرانی بعلت آغاز قهر با خالق هستی باشد. دوری از معنویت در ابتدای راه ، یک تنشی در انسان ایجاد می کند که با فاصله گرفتن از حقیقت هستی به امری عادی تبدیل می شود. البته ما منکر شرایط خاص روانی دوران نوجوانی نیستیم ولی نه با این شدت.
روابط بین دختر وپسر در محیط دانشگاه بیانگر عقده های خفته ای هستند که مانع تمرکز فکری این قشر از جامعه میگردد و رکود تحصیلی را در پی دارد. البته این عقده های ج ن س ی تا حدی در اکثریت مردان متأهل هم دیده می شود که رکود کاری و عدم نشاط در کل جامعه را به دنبال دارد و شاید یکی از دلایل پیشرفت مادی و نه معنوی دنیای غرب همین آزادی ج ن س ی باشد. این در حالی است که هیچ دین و مذهبی به اندازه دین اسلام و مذهب تشیع مدافع آزادی گسترده مشروع ج ن س ی نیست. آزادیی که خیانت آمیز نباشد و حق هیچ کس را ضایع نکند و در جهت تکامل جامعه

89/3/2
12:4 عصر

فرق ازدواج موقت با زنا-احکام جماع و آمیزش - ازدواج موقت :

بدست در دسته =نمونه=>ازدواج موقت، بکارت، زنا، آمیزش جنسی حلال و حرام، همسر دایم

.... - در ازدواج موقت رضایت زن شرط اصلی است اما می توان زنی را مجبور به زنا کرد .

2 - در ازدواج موقت امکان آمیزش ج ن س ی دسته جمعی نیست ، اما در زنا هر تعداد پسر می توانند با یک دختر آمیزش کنند و بر عکس

3 - در ازدواج موقت اگر فرزندی متولد شود حلال زاده است در صورتی که در زنا اگر فرزندی به دنیا بیاید حرام زاده است.

4 - در ازدواج موقت پس از پایان زمان مقرر زن و مرد به هم نا محرم می شوند اما در زنا زن و مرد می توانند تا ابد به هم محرم باشند.

5 - در ازدواج موقت مهریه باید پرداخته شود اما در زنا مرد می تواند بدون پرداخت مهریه به کار خود مشغول شود .

6 - در ازدواج موقت در صورتی که نزدیکی صورت بگیرد ، پس از تمام شدن مدت ، زن باید چهل و پنج روز و یا به اندازه دو حیض کامل ، عده نگه دارد ( از ازدواج با مردان دیگر پرهیز نماید ) اما در زنا زن پس از اتمام نزدیکی می تواند با مرد دیگری نزدیکی کند .

7 - در ازدواج موقت ، صیغه ی عقد بین زن و مرد خوانده می شود ، که نشاندهنده تسلیم بودن آنها در برابر خداوند است ، اما در زنا عشوه گری و چشم چرانی مقدمه کار است .

8 - در ازدواج موقت دختران باکره زیر 9 سال ( نابالغ ) و دختران باکره دیوانه ، نیاز به اجازه پدر یا جد پدری است ، اما در زنا دختران دیوانه و نابالغ به راحتی راضی به همبستری مخفیانه می شوند .

 9 ازدواج موقت در بعضی از موارد ، زمینه ازدواج دائم می شود ، اما یک مرد هیچ گاه حاضر نیست با زنی که زنا کرده است ، پیمان وفاداری ببندد و بر عکس .

10 کسی که ازدواج موقت می کند ، هم ثواب می کند و هم خود را از گناه نجات می دهد ، اما کسی که زنا می کند ، زشتی گناه از چشم او می افتد و نفس او برای پذیرش گناهان دیگر نیز آماده می شود

احکام جماع و آمیزش - ازدواج موقت

آیا مرد با داشتن همسر دایم، مى ‏تواند ازدواج موقت کند؟ رضایت و اجازه ‏همسر دایمى او چه نقشى دارد؟

مرد با داشتن همسر دائمى شرعا مى ‏تواند ازدواج موقت نماید و اجازه از همسر شرط صحت نیست، ولى اگر در ضمن عقد با همسر اول شرط کرده که بدون رضایت همسرش زن دیگرى نگیرد باید به این تعهد عمل نماید. البته با داشتن زنى که به وظایف خود عمل مى ‏کند مصلحت در ازدواج مجدد نیست‏.

آیا در ازدواج موقت با دختر باکره، اذن پدر دختر لازم است؟

به نظر بسیارى از فقها ازدواج با دختر بکر چه به طور دائم و چه موقت بنابر احتیاط واجب اجازه پدر یا جد پدرى لازم است - بدیهى است اگر ازدواج با اجازه پدر یا جد پدرى دختر انجام بگیرد هر گونه لذت بردن از او اشکال ندارد.

کمترین و بیشترین زمان ازدواج موقت چقدر است؟

آنچه در ازدواج موقت شرط است این است که مدت ذکر شود و زمان معین باشد ولى این که اکثر و اقل زمان آن چقدر باید باشد مى ‏توان مدت عقد موقت را از یک ساعت تا 99 سال هم قرار داد.

فرزندى که از ازدواج موقت متولد مى‏ شود مربوط به پدر است یا مادر؟

بچه مربوط به پدر و مادر است و به طور کلى فرزندانى که از عقد موقت متولد مى ‏شوند همه حقوق فرزندى را دارند.

آیا ازدواج موقت با دخترى که بکارتش از راه غیر شوهر کردن ‏از بین رفته است نیاز به اذن پدر دارد؟
اگر بکارت به غیر شوهرکردن از بین رفته باشد، باز هم براى ازدواج (چه دائم و چه موقت) اذن پدر یا جد پدرى شرط است.

آیا ثبت ازدواج موقت در دفتر اسناد رسمى ضرورى است؟

از نظر قانونى لازم است. این مسأله از احکام انتظامى حکومتى است و تخلف از آن داراى پیگرد قانونى است ولى مبطل عقد نیست‏.

 

ازدواج موقت با اهل کتاب و مشرک چه حکمى دارد و عقد ازدواج به چه‏ صورتى ‏باید باشد؟

صیغه کردن زنان اهل کتاب (یهودى و مسیحى) اشکال ندارد ولى ازدواج با زنان مشرک (مثل بت‏ پرست‏ها) به هیچ وجه (دائم و موقت) جایز نیست. در صورت جمع بودن شرایط صیغه (مثل این که در عده نباشد) احتیاط آن است که صیغه آن به عربى صحیح خوانده شود. اما در صورتى که مرد و زن نتوانند صیغه را به عربى بخوانند مى ‏توانند به زبان خود بخوانند و گرفتن وکیل براى خواندن صیغه به زبان عربى واجب نیست ولى باید لفظى بگویند که معناى همان صیغه عربى را بفهماند.

شرائط ازدواج موقت را بیان فرمائید.

شرایط نکاح غیر دائم همان شرایط نکاح دائم است به اضافه تعیین مدت زناشویى و تعیین مقدار مهر که این دو در متن صیغه عقد باید ذکر شود. بنابراین مجموع شرایط نکاح غیر دائم بدین قرار خواهد شد:

1- اذن ولى در صورتى که دختر باکره باشد و اگر باکره نباشد این شرط لازم نیست.

2- تعیین مدت زناشویى و مقدار مهر در متن صیغه عقد.

3- اجراى صیغه عقد به نحو صحیح به وسیله خود طرفین و اگر طرفین توانایى خواندن صیغه را به عربى نداشته باشند مى ‏توانند وکیل بگیرند.

حکم ازدواج موقت با زن فاحشه و اهل کتاب چیست؟

ازدواج موقت با زن فاحشه جایز است على کراهة خصوصاً اگر از زنان مشهور به زنا باشند که کراهت شدیدترى دارد. ازدواج موقت با زنان کافرى که اهل کتاب نیستند جایز نیست ولى با آنان که اهل کتاب هستند مثل یهودیان و نصرانى ‏ها جایز است و اشکال ندارد،

اگر در مدت ازدواج موقت زن حامله شود آیا فرزندى که بعدا به دنیا مى ‏آیدمتعلق به پدر است و مسئولیتى بر عهده اوست‏

فرزندانى که از طریق ازدواج موقت به دنیا مى ‏آیند متعلق به پدر و مادر هستند و مخارج آنان بر عهده پدر است و از تمام حقوقى که فرزند بر پدر و مادر دارد برخوردار مى ‏باشند.

متعه نمودن زنان بدکاره چه حکمى دارد و باید شرایط ازدواج موقت از نظرعده و... رعایت شود یا نه؟
اکثریت قریب به اتفاق مراجع متعه در مورد سوال را جایز (ولى مکروه) مى‏ دانند. و آمیزش‏هاى نامشروع پیشین عده ندارند. اما براى آمیزش بعد از عقد موقت لازم است عده نگه داشته شود.

آیا انسان بدون وجود شاهدى مى تواند صیغه عقد موقت را بخواند در صورت‏ مواجه شدن با نیروهاى انتظامى چگونه باید جواب دهد؟

از نظر شرعى اگر زن و مردى ادعاى زوجیت با یکدیگر داشته باشند ادعا پذیرفته است مگر آنکه قرینه‏اى بر خلاف و یا فریبى در کار باشد. و خواندن صیغه نیاز به شاهد ندارد.

آیا اگر دختر گفت پدر و مادرم راضى هستند مى ‏شود به گفته او بدون اذن پدربا او ازدواج کرد؟

الف) کافى نیست مگر آن که دسترسى به پدر ممکن نباشد و یا از گفته او یقین به اذن پدر حاصل شود.

ب) این که بگوید خودم مسؤول هستم کافى نیست مگر براساس فتواى مرجعى مانند آیت الله بهجت که در مورد بالغه رشیده اذن پدر را هر چند از نظر تکلیفى لازم مى ‏دانند ولى آن را شرط صحت عقد نمى ‏دانند.

س: آبى که بعد از تحریکات ج ن س ى از مردان خارج می ‏شود و بدون بو و رنگ وکمى چسبنده است پاک است یا نجس؟

آبها ورطوبت هایى که قبل از خروج منى در اثر تحریک ج ن س ى از فرد خارج می ‏شود پاک است و وضو را نیز باطل نمی کند همچنین است آبى که پس از منى خارج می ‏شود. بنابراین جز منى و بول بقیه رطوبت‏ ها پاک است.

س: اگر فرزندى نزدیکى پدر و مادر را ببیند و همین امر باعث استمنا کردن‏او شود آیا گناهش به عهده کیست؟

از نظر اسلام بر پدر و مادر لازم است که هنگام خلوت کردن کاملاً خود را از دید فرزندان مخفى کنند و سعى نمایند که حتى صداى نفس آنها به گوش فرزندان نرسد و اگر عمداً رعایت این جهات را نکنند گناه کرده‏اند ولى فرزندان هم باید مواظف رفتار خود باشند و بدون اجازه و سرزده وارد اتاق پدر و مادر نشوند و حتى نگاه کردن از شکاف و یا پنجره‏اى که به اتاق آنها مربوط است، گناه می ‏باشد. در هر صورت اگر چنین اتفاقى افتاد، دلیل نمی ‏شود که فرزند خود را به گناه استمنا یا سایر گناهان آلوده نماید بلکه باید از خداوند کمک بخواهد و با نفس و شیطان مبارزه نماید و در اولین فرصت در صورت امکان ازدواج کند و اگر مدتى شیطان بر او غلبه کرد و نتوانست خود را کنترل کند و به گناه آلوده شد، باید توبه کند و به سوى خدا باز گردد.

س: اگر مردى با زنش از پشت نزدیکى کند بر زن نیز غسل جنابت واجب می ‏شود؟
اگر دخول به مقدار ختنه ‏گاه انجام شود هر دو جنب می ‏شوند.

س: نزدیکى از پشت با همسر در مواقعى که حائض یا آبستن است، چه حکمى دارد؟

وطى کردن در حال عادى کراهت دارد و در حال حیض با رضایت زن کراهت شدیده دارد.

س: آیا غسل جنابت فورا بر انسان واجب مى شود و آیا براى چند مرتبه آمیزش ‏یک غسل کافى است؟

غسل جنابت براى نماز واجب می ‏شود و لازم نیست که فوراً بعد از جنابت غسل انجام شود، همچنین براى چندین مرتبه جنابت، یک غسل بیشتر واجب نیست.